Käyttöehdot Terveyden Tukipilarit Oy ylläpitää Terveyden Tukipilarit® -verkkokauppaa. Verkkokaupassa asiointi edellyttää Asiakkaalta voimassa olevien myynti- ja toimitusehtojen hyväksymistä.
Jos sinulla on kysyttävää tilaukseen tai ehtoihin liittyen, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu(a)terveydentukipilarit.fi tai puhelimitse 050 414 4182 (arkisin klo 10-16).
Tilaus:
Tilauksen tekijän on oltava vähintään 18-vuotias ja tilauksen tekijä sitoutuu antamaan oikeat tiedot tilauksen yhteydessä. Tilauksen yhteydessä annettuja tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle ja tiedot käsitellään luottamuksellisesti. Hyväksytystä tilauksesta asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksesta näet tilausnumeron ja laskun loppusumman. Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Maksaminen:
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa maksetaan online maksuna. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Verkkopankit:
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Terveyden Tukipilarit Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.
Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830
Toimitus
Hyväksytyn tilauksen jälkeen toimitamme varastotuotteet mahdollisimman nopeasti 1-5 arkipäivän kuluessa. Emme voi kuitenkaan vastata Terveyden Tukipilarit Oy:stä riippumattomista toimitusviivästyksistä.
Tuotteiden hintaan lisätään pienemmissä tilauksissa toimituskulut. Toimituskulut näkyvät tilauksenteon yhteydessä. Toimitamme tilaukset kirjeenä kotiin tai pakettina lähimpään postikonttoriin tai Matkahuollon toimipisteeseen riippuen lähetyksen koosta ja painosta. Halutessaan asiakas voi myös valita paketille toimitusvaihtoehdoksi kotiinkuljetuksen.
Tilauksia ei hyväksytä eikä tuotteita toimiteta Suomen ulkopuolella olevaan osoitteeseen. (Mikäli Asiakas haluaa tilata tuotteen Suomen ulkopuolelle, voi Asiakas ottaa yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu(a)terveydentukipilarit.fi, jolloin ulkomaan myynti- ja toimitusehdot sovitaan erikseen.) Mikäli jokin tuote on äkillisesti loppunut varastosta, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaille, mahdollisimman nopeasti. Mikäli tuote on maksettu ja sitä ei pystytä toimittamaan, rahat palautetaan Asiakkaan tilille. Asiakkaan maksettavaksi tulevan arvolisäveron osuus ilmenee laskusta.
Vaihto- ja palautusoikeus
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Emme vastaanota vahingoittuneita tuotteita. Rahat palautetaan asiakkaan tilille palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi ja kopio Terveyden Tukipilarit Oy:n lähettämästä tilausvahvistuksesta.
Maksettuja toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle lähetetyn tilauksen jälkeen. Asiakas vastaa tahollaan mahdollisista asiakkaalle palautuksesta aiheutuneista kuluista.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:
Asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse asiakaspalvelu(a)terveydentukipilarit.fi tai puhelimitse arkisin klo 10-16 numeroon 050 414 4182 mikäli:
- tuote on kadonnut kuljetuksen aikana - tuote on vioittunut - asiakkaalle on toimitettu väärä tuote
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin tai Matkahuoltoon. Terveyden Tukipilarit Oy ei vastaa Postin tai Matkahuollon aiheuttamista viivästyksistä toimituksessa.
Muuta:
Terveyden Tukipilarit Oy tekee parhaansa täyttääkseen ehtojen mukaiset velvollisuutensa. Terveyden Tukipilarit Oy:tä ei kuitenkaan voida pitää vastuussa viivästymisistä, vioista tai häiriöistä, mikäli ne johtuvat Terveyden Tukipilarit Oy:stä riippumattomista syistä. Viivästysten sattuessa Terveyden Tukipilarit Oy täyttää velvollisuutensa niin pian kuin mahdollista. Terveyden Tukipilarit Oy pidättää oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin myynti- ja toimitusehtoihin. Nämä toimitus- ja myyntiehdot ovat voimassa 01.07.2012 alkaen.
|